Întrebări frecvente
Cele mai frecvente întrebări ale clienților noștri despre produsele marca SOLA.
Suntem la dispoziția dumneavoastră la adresa de e-mail solapoint@solapoint.ro.
Suntem disponibili de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00.
Nu putem crea o comandă în numele clientului. Toate tranzacțiile sunt procesate electronic, iar achiziția este făcută de client pe site-ul www.solapoint.ro.
Dacă doriți să vă ștergeți contul, vă rugăm să contactați Centrul nostru de servicii pentru clienți la solapoint@solapoint.ro.
Cuțitele Sola pot fi ascuțite cu o ascuțitoare electrică, dar și cu o piatră de ascuțit sau un oțel de ascuțit.
Selectați produsele, plasați-le în coșul de cumpărături și faceți clic pe „Adăugați codul de reducere”. Sistemul recalculează automat valoarea comenzii și reduce suma de plată cu valoarea cuponului. Vă rugăm să rețineți că se poate utiliza un singur cod de reducere per comandă și că acesta nu se aplică costurilor de expediere.
Verificați dacă ați introdus codul de reducere corect (fără spații inutile, semne diacritice etc.). Asigurați-vă că codul de reducere nu a expirat și că este valabil numai pentru produsele selectate. De asemenea, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți la +421 37 285 14 14 sau ne puteți trimite un e-mail la solapoint@solapoint.ro și vom verifica valabilitatea codului de reducere.
Unul dintre cele mai frecvente motive este un nume de utilizator (adresă de e-mail) sau o parolă incorectă pentru cont. Dacă v-ați uitat parola, faceți clic pe link-ul „V-ați uitat parola?” disponibil pe pagina de conectare. O parolă nouă, generată aleatoriu, va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată în timpul înregistrării. Dacă nu vă puteți conecta deși aveți parola corectă, vă rugăm să ne contactați și vom fi bucuroși să vă ajutăm.
Vă puteți crea un cont în două moduri:
Faceți clic pe pictograma omulețului din colțul din dreapta sus al paginii. Veți fi redirecționat către pagina „Contul meu” unde vă puteți introduce datele personale.
De asemenea, vă puteți crea un cont în timp ce faceți cumpărături. După ce ați adăugat produse în coș, mergeți la pasul următor al procesului de plată și creați un cont.
Informații suplimentare privind opțiunile de plată pot fi găsite aici: https://solapoint.sk/content/5-bezpecna-platba
La sfârșitul fiecărui buletin informativ veți găsi un link pentru a vă dezabona de la e-mailurile de marketing. De asemenea, puteți raporta solicitarea dvs. către serviciul clienți trimițând un mesaj la adresa techsupport@solaswiss.com .
Verificați dacă e-mailurile au ajuns în folderul SPAM și dacă contul dvs. de client a fost creat cu o adresă de e-mail validă. Dacă adresa dvs. de e-mail este corectă și e-mailurile nu au ajuns în folderul SPAM, vă rugăm să ne contactați și vom rezolva problema împreună.
Dacă doriți să vă ștergeți contul, vă rugăm să contactați centrul nostru pentru clienți la solapoint@solapoint.ro.
Nu, puteți cumpăra și fără înregistrare. Înregistrarea obligatorie se aplică doar pentru companii. Cu toate acestea, recomandăm tuturor să își creeze un cont propriu. Un client înregistrat beneficiază de multe avantaje, chiar și atunci când cumpără ocazional.
Prin înregistrare, beneficiați de:
acces la urmărirea comenzilor dumneavoastră,
posibilitatea de a vizualiza istoricul achizițiilor,
acces la avantajele Sola Bonus Club
Putem trimite comanda la orice adresă pe care o specificați la crearea comenzii. Puteți selecta opțiunea „Adăugați o adresă nouă” în detaliile de livrare.
Dacă bunurile nu au fost încă expediate, acest lucru este probabil posibil. Vă rugăm să contactați centrul nostru pentru clienți și vom rezolva problema împreună.
Dacă nu ați reușit să finalizați plata, veți găsi linkul pentru repetarea plății în secțiunea „Contul meu” din fila „Istoricul și detaliile comenzilor”. Se aplică doar utilizatorilor înregistrați. Utilizatorii neînregistrați vor primi linkul de plată pe e-mail.
Trimiteți un e-mail la solapoint@solapoint.ro cu dovada de plată atașată. Vă vom contacta imediat ce situația va fi clarificată.
Puteți anula comanda după ce v-ați autentificat în contul dvs. atât timp cât nu ați primit încă un e-mail cu „confirmarea comenzii”. Dacă link-ul „Anulează comanda” este vizibil pe comanda selectată, comanda poate fi anulată. Această opțiune este disponibilă doar pentru o perioadă limitată de timp. Dacă nu vedeți această opțiune, comanda nu mai poate fi anulată. Dacă aveți îndoieli, vă rugăm să contactați serviciul clienți.
Ne străduim să soluționăm reclamațiile în mod satisfăcător cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data primirii produsului care face obiectul reclamației.
Marfa neconformă poate fi returnată fără motiv în termen de 14 zile de la primirea comenzii.
Tacâmurile Sola sunt fabricate din oțel inoxidabil de înaltă calitate.
Care sunt principalele diferențe între tacâmuri? Doar în design sau și în calitate și materiale?
Diferențele dintre tacâmuri pot fi găsite atât în calitate, cât și în design. Sola are cinci linii de produse în portofoliul său, care diferă în ceea ce privește forma și funcționalitatea:
Platinum Line: tacâmuri de lux cu mânere goale.
Premium Line: Tacâmuri de înaltă calitate, forjate, cu o atenție deosebită la detalii.
7th Generation: O linie unică de tacâmuri care combină diferite modele de mânere.
Master Line: O linie completă de produse special dezvoltată pentru nevoile sectorului HoReCa.
Elite Line: O gamă de tacâmuri care combină funcționalitatea, simplitatea și accesibilitatea.
Pentru a prelungi durata de viață a tacâmurilor, este mai bine să le spălați manual. Dacă nu se specifică altfel, tacâmurile Sola pot fi curățate și în mașina de spălat vase.
Sola Elveția recomandă următoarele obiceiuri pentru utilizarea zilnică a tacâmurilor:
Clătiți tacâmurile imediat după utilizare pentru a minimiza reacțiile chimice cauzate de săruri și acizi.
Curățați tacâmurile înainte de prima utilizare și după fiecare utilizare ulterioară.
Nu lăsați tacâmurile în apă peste noapte. Sărurile minerale conținute în apă pot deteriora suprafața.
Depozitați întotdeauna tacâmurile din oțel inoxidabil separat de tacâmurile din argint.
Cuțitele trebuie curățate în mașina de spălat vase separat de celelalte tacâmuri.
Lingurile și furculițele trebuie introduse în mașina de spălat vase cu lingurile și vârfurile orientate în sus, astfel încât să fie curățate mai bine.
Scoateți tacâmurile din mașina de spălat vase imediat după terminarea ciclului de spălare și uscați-le. Trebuie să acordați o atenție deosebită lamelor cuțitelor.
Nu lăsați niciodată tacâmurile într-o mașină de spălat vase închisă și umedă.
Respectați întotdeauna instrucțiunile producătorului mașinii de spălat vase și instrucțiunile de utilizare a agenților chimici de curățare.
Produsele din lemn nu sunt, în general, potrivite pentru curățarea în mașina de spălat vase. Dacă un astfel de produs este format din părți lipite, acesta se poate desface.
Diferența dintre denumirea CR și CNS constă în evaluarea rezistenței la coroziune. Denumirea CNS reprezintă un oțel de cea mai înaltă calitate, deoarece conține nichel și alte elemente în cantități mici. Denumirea CR este mai puțin rezistentă la coroziune din cauza absenței nichelului.
La evaluarea tacâmurilor din punct de vedere al rezistenței la coroziune, cifrele 18/10 și 18/0 indică raportul dintre crom și nichel din aliajul de oțel din care sunt fabricate tacâmurile. Denumirea 18/0 înseamnă că aliajul conține 18 % crom și 0 % nichel. 18/10 înseamnă un conținut de crom de 18 % și un conținut de nichel de 10 % în aliajul de oțel. Deși conținutul de nichel face oțelul mai moale, îl face, de asemenea, de calitate superioară și mai rezistent la coroziune. Tacâmurile fără nichel în aliaj sunt mai dure, dar mai puțin rezistente la coroziune.
Deși tacâmurile Sola sunt fabricate din oțel inoxidabil, acest lucru nu înseamnă că nu pot rugini. Coroziunea este de obicei cauzată de curățarea necorespunzătoare sau de lăsarea tacâmurilor într-un mediu umed.
Sola Elveția îndeplinește standardele generale de mediu, cum ar fi:
Reciclarea produselor
Utilizarea responsabilă a resurselor naturale
Îndeplinirea unor criterii stricte privind emisiile în fabricile proprii (certificate ISO)
Tacâmurile Sola pot fi reciclate ca parte a reciclării propriilor noastre produse.
Da, produsele oferite în e-shop-ul Sola Elveția pot fi achiziționate și direct din magazinul Sola Point. Doar produsele Sola selectate sunt disponibile în rețeaua de magazine COOP Jednota.
Nu, Sola Switzerland nu vinde tacâmuri din aluminiu sub mărcile sale.