Întrebări frecvente

Cele mai frecvente întrebări ale clienților noștri despre produsele marca SOLA.

CENTRUL PENTRU CLIENȚI
CODURI DE REDUCERE
CONTUL MEU
PLATA
ÎNTREBĂRI TEHNICE
COMANDĂ
RETURNARE DE BUNURI ȘI RECLAMAȚII
PRODUSE DE LA SOLA
CENTRUL PENTRU CLIENȚI
Cum pot contacta centrul pentru clienți?

Suntem la dispoziția dumneavoastră la adresa de e-mail solapoint@solapoint.ro.

Când pot contacta centrul pentru clienți?

Suntem disponibili de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00.

Pot plasa o comandă prin telefon?

Nu putem crea o comandă în numele clientului. Toate tranzacțiile sunt procesate electronic, iar achiziția este făcută de client pe site-ul www.solapoint.ro.

Aș dori să îmi șterg contul. Cum pot face acest lucru?

Dacă doriți să vă ștergeți contul, vă rugăm să contactați Centrul nostru de servicii pentru clienți la solapoint@solapoint.ro.

Cum pot ascuți cuțitele Sola?

Cuțitele Sola pot fi ascuțite cu o ascuțitoare electrică, dar și cu o piatră de ascuțit sau un oțel de ascuțit.

CODURI DE REDUCERE
Cum pot utiliza un cod de reducere?

Selectați produsele, plasați-le în coșul de cumpărături și faceți clic pe „Adăugați codul de reducere”. Sistemul recalculează automat valoarea comenzii și reduce suma de plată cu valoarea cuponului. Vă rugăm să rețineți că se poate utiliza un singur cod de reducere per comandă și că acesta nu se aplică costurilor de expediere.

Codul meu de reducere nu funcționează. Care ar putea fi motivul?

Verificați dacă ați introdus codul de reducere corect (fără spații inutile, semne diacritice etc.). Asigurați-vă că codul de reducere nu a expirat și că este valabil numai pentru produsele selectate. De asemenea, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți la +421 37 285 14 14 sau ne puteți trimite un e-mail la solapoint@solapoint.ro și vom verifica valabilitatea codului de reducere.

CONTUL MEU
Nu mă pot conecta la contul meu. Ce trebuie să fac?

Unul dintre cele mai frecvente motive este un nume de utilizator (adresă de e-mail) sau o parolă incorectă pentru cont. Dacă v-ați uitat parola, faceți clic pe link-ul „V-ați uitat parola?” disponibil pe pagina de conectare. O parolă nouă, generată aleatoriu, va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată în timpul înregistrării. Dacă nu vă puteți conecta deși aveți parola corectă, vă rugăm să ne contactați și vom fi bucuroși să vă ajutăm.

Cum îmi creez un cont?

Vă puteți crea un cont în două moduri:

    Faceți clic pe pictograma omulețului din colțul din dreapta sus al paginii. Veți fi redirecționat către pagina „Contul meu” unde vă puteți introduce datele personale.

    De asemenea, vă puteți crea un cont în timp ce faceți cumpărături. După ce ați adăugat produse în coș, mergeți la pasul următor al procesului de plată și creați un cont.

PLATA
Cum pot plăti pentru comanda mea?

Informații suplimentare privind opțiunile de plată pot fi găsite aici: https://solapoint.sk/content/5-bezpecna-platba 

ÎNTREBĂRI TEHNICE
Cum mă pot dezabona de la buletinul informativ?

La sfârșitul fiecărui buletin informativ veți găsi un link pentru a vă dezabona de la e-mailurile de marketing. De asemenea, puteți raporta solicitarea dvs. către serviciul clienți trimițând un mesaj la adresa techsupport@solaswiss.com .

De ce nu primesc e-mailuri de la solapoint.ro?

Verificați dacă e-mailurile au ajuns în folderul SPAM și dacă contul dvs. de client a fost creat cu o adresă de e-mail validă. Dacă adresa dvs. de e-mail este corectă și e-mailurile nu au ajuns în folderul SPAM, vă rugăm să ne contactați și vom rezolva problema împreună.

Doresc să îmi șterg contul. Cum pot face acest lucru?

Dacă doriți să vă ștergeți contul, vă rugăm să contactați centrul nostru pentru clienți la solapoint@solapoint.ro.

Trebuie să am un cont pentru a plasa o comandă?

Nu, puteți cumpăra și fără înregistrare. Înregistrarea obligatorie se aplică doar pentru companii. Cu toate acestea, recomandăm tuturor să își creeze un cont propriu. Un client înregistrat beneficiază de multe avantaje, chiar și atunci când cumpără ocazional.

Prin înregistrare, beneficiați de:

acces la urmărirea comenzilor dumneavoastră,

posibilitatea de a vizualiza istoricul achizițiilor,

acces la avantajele Sola Bonus Club

Pot trimite o comandă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu?

Putem trimite comanda la orice adresă pe care o specificați la crearea comenzii. Puteți selecta opțiunea „Adăugați o adresă nouă” în detaliile de livrare.

Pot modifica conținutul comenzii mele?

Dacă bunurile nu au fost încă expediate, acest lucru este probabil posibil. Vă rugăm să contactați centrul nostru pentru clienți și vom rezolva problema împreună.

COMANDĂ
Nu am reușit să finalizez plata online. Cum pot finaliza plata?

Dacă nu ați reușit să finalizați plata, veți găsi linkul pentru repetarea plății în secțiunea „Contul meu” din fila „Istoricul și detaliile comenzilor”. Se aplică doar utilizatorilor înregistrați. Utilizatorii neînregistrați vor primi linkul de plată pe e-mail.

Am plătit pentru comanda mea, banii au fost debitați din contul meu, iar starea comenzii este încă „În așteptarea plății”. Ce trebuie să fac?

Trimiteți un e-mail la solapoint@solapoint.ro cu dovada de plată atașată. Vă vom contacta imediat ce situația va fi clarificată.

Pot anula comanda?

Puteți anula comanda după ce v-ați autentificat în contul dvs. atât timp cât nu ați primit încă un e-mail cu „confirmarea comenzii”. Dacă link-ul „Anulează comanda” este vizibil pe comanda selectată, comanda poate fi anulată. Această opțiune este disponibilă doar pentru o perioadă limitată de timp. Dacă nu vedeți această opțiune, comanda nu mai poate fi anulată. Dacă aveți îndoieli, vă rugăm să contactați serviciul clienți.

RETURNARE DE BUNURI ȘI RECLAMAȚII
Cât timp trebuie să aștept pentru ca reclamația mea să fie procesată?

Ne străduim să soluționăm reclamațiile în mod satisfăcător cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data primirii produsului care face obiectul reclamației.

Cum pot face o reclamație sau returna un articol?

Ne gândim la confortul dumneavoastră atunci când faceți cumpărături, așa că am simplificat întregul proces pentru dumneavoastră. Folosim sistemul Retino, așa că nu ai nevoie decât de câteva click-uri pentru a face întreaga reclamație.

Întregul proces îl puteți găsi AICI.

Bunurile nu mi se potrivesc, în cât timp le pot returna?

Marfa neconformă poate fi returnată fără motiv în termen de 14 zile de la primirea comenzii.

PRODUSE DE LA SOLA
Din ce materiale sunt fabricate tacâmurile Sola?

Tacâmurile Sola sunt fabricate din oțel inoxidabil de înaltă calitate.

Care sunt principalele diferențe între seturile individuale de tacâmuri? Doar în design sau și în calitate și materiale?

Care sunt principalele diferențe între tacâmuri? Doar în design sau și în calitate și materiale?

Diferențele dintre tacâmuri pot fi găsite atât în calitate, cât și în design. Sola are cinci linii de produse în portofoliul său, care diferă în ceea ce privește forma și funcționalitatea:

    Platinum Line: tacâmuri de lux cu mânere goale.

    Premium Line: Tacâmuri de înaltă calitate, forjate, cu o atenție deosebită la detalii.

    7th Generation: O linie unică de tacâmuri care combină diferite modele de mânere.

    Master Line: O linie completă de produse special dezvoltată pentru nevoile sectorului HoReCa.

    Elite Line: O gamă de tacâmuri care combină funcționalitatea, simplitatea și accesibilitatea.

Pot spăla tacâmurile Sola în mașina de spălat vase?

Pentru a prelungi durata de viață a tacâmurilor, este mai bine să le spălați manual. Dacă nu se specifică altfel, tacâmurile Sola pot fi curățate și în mașina de spălat vase.

Cum trebuie să am grijă de tacâmuri?

Sola Elveția recomandă următoarele obiceiuri pentru utilizarea zilnică a tacâmurilor:

    Clătiți tacâmurile imediat după utilizare pentru a minimiza reacțiile chimice cauzate de săruri și acizi.

    Curățați tacâmurile înainte de prima utilizare și după fiecare utilizare ulterioară.

    Nu lăsați tacâmurile în apă peste noapte. Sărurile minerale conținute în apă pot deteriora suprafața.

    Depozitați întotdeauna tacâmurile din oțel inoxidabil separat de tacâmurile din argint.

    Cuțitele trebuie curățate în mașina de spălat vase separat de celelalte tacâmuri.

    Lingurile și furculițele trebuie introduse în mașina de spălat vase cu lingurile și vârfurile orientate în sus, astfel încât să fie curățate mai bine.

    Scoateți tacâmurile din mașina de spălat vase imediat după terminarea ciclului de spălare și uscați-le. Trebuie să acordați o atenție deosebită lamelor cuțitelor.

    Nu lăsați niciodată tacâmurile într-o mașină de spălat vase închisă și umedă.

    Respectați întotdeauna instrucțiunile producătorului mașinii de spălat vase și instrucțiunile de utilizare a agenților chimici de curățare.

Produsele din lemn pot fi spălate în mașina de spălat vase?

Produsele din lemn nu sunt, în general, potrivite pentru curățarea în mașina de spălat vase. Dacă un astfel de produs este format din părți lipite, acesta se poate desface.

Care este diferența dintre tacâmurile CR și CNS?

Diferența dintre denumirea CR și CNS constă în evaluarea rezistenței la coroziune. Denumirea CNS reprezintă un oțel de cea mai înaltă calitate, deoarece conține nichel și alte elemente în cantități mici. Denumirea CR este mai puțin rezistentă la coroziune din cauza absenței nichelului.

Ce înseamnă denumirile 18/10 și 18/0?

La evaluarea tacâmurilor din punct de vedere al rezistenței la coroziune, cifrele 18/10 și 18/0 indică raportul dintre crom și nichel din aliajul de oțel din care sunt fabricate tacâmurile. Denumirea 18/0 înseamnă că aliajul conține 18 % crom și 0 % nichel. 18/10 înseamnă un conținut de crom de 18 % și un conținut de nichel de 10 % în aliajul de oțel. Deși conținutul de nichel face oțelul mai moale, îl face, de asemenea, de calitate superioară și mai rezistent la coroziune. Tacâmurile fără nichel în aliaj sunt mai dure, dar mai puțin rezistente la coroziune.

Pot rugini tacâmurile mele?

Deși tacâmurile Sola sunt fabricate din oțel inoxidabil, acest lucru nu înseamnă că nu pot rugini. Coroziunea este de obicei cauzată de curățarea necorespunzătoare sau de lăsarea tacâmurilor într-un mediu umed.

Pot fi reciclate tacâmurile?

Sola Elveția îndeplinește standardele generale de mediu, cum ar fi:

    Reciclarea produselor

    Utilizarea responsabilă a resurselor naturale

    Îndeplinirea unor criterii stricte privind emisiile în fabricile proprii (certificate ISO)

Tacâmurile Sola pot fi reciclate ca parte a reciclării propriilor noastre produse.

Toate produsele oferite în magazinul online pot fi achiziționate și în punctele de vânzare?

Da, produsele oferite în e-shop-ul Sola Elveția pot fi achiziționate și direct din magazinul Sola Point. Doar produsele Sola selectate sunt disponibile în rețeaua de magazine COOP Jednota.

Oferiți și tacâmuri din aluminiu?

Nu, Sola Switzerland nu vinde tacâmuri din aluminiu sub mărcile sale.