Termeni și Condiții Generale
1. Dispoziții introductive
1.1
Aceste Termeni și condiții generale de vânzare (denumite în continuare „TCG“) reglementează drepturile și obligațiile companiei Sola Switzerland EU Ltd., cu sediul în Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, CIF: 46 232 184, CIF TVA: SK2023288905, înregistrată la Registrul Comerțului al Judecătoriei Nitra, Secțiunea: Ltd., Dosar nr.: 29318/N (denumită în continuare „Comerciantul” sau „Sola”) și ale clienților noștri, care decurg din contractul de vânzare încheiat între compania Sola în calitate de comerciant și operator de magazin online și clientul în calitate de cumpărător prin intermediul internetului, având ca obiect cumpărarea bunurilor prin magazinul online situat pe pagina web www.solapoint.ro. Prin intermediul acestui portal, o terță parte (denumită în continuare „cumpărătorul”) are posibilitatea să vizualizeze bunurile pe pagina magazinului online. În același timp, sub condițiile stabilite în acești VOP și cu acceptarea comenzii/proiectului de contract de vânzare de către comerciant, această persoană în calitate de cumpărător are posibilitatea să achiziționeze bunurile selectate de el.
1.2
Adresa de email a comerciantului este solapoint@solapoint.ro. Numărul de telefon al comerciantului este +421 (0)37 285 14 14. Orele de funcționare ale centrului de apel și al centrului de reclamații ale comerciantului sunt în zilele lucrătoare de luni până vineri între orele 8:00 și 16:30, cu excepția zilelor de odihnă și sărbătorilor legale. Aceste informații pot fi modificate sau actualizate în orice moment pe www.solapoint.ro.
1.3
Aceste TCG reglementează relațiile juridice dintre compania Sola Switzerland EU Ltd. în calitate de comerciant și consumatorul care, conform și în conformitate cu VOP, exprimă interesul pentru achiziționarea bunurilor pe pagina web www.solapoint.ro. Aceste relații juridice dintre comerciant și cumpărător, care apar în timpul achiziției, livrării bunurilor și reclamațiilor pentru defecte ale bunurilor, sunt guvernate în mod adecvat de prevederile legislației corespunzătoare a Republicii Slovace, în special Codul Civil al Slovaciei și Codul Comercial al Slovaciei, în funcție de conținutul lor și de participanții la achiziție. Relațiile reciproce între comerciant și consumator sunt de asemenea guvernate de Regulamentul de reclamații pentru magazinul online www.solapoint.ro (denumit în continuare „Regulamentul de reclamații“), menționat la punctul 5 din TCG.
1.4
Prin contractul de vânzare se înțelege contractul încheiat între comerciant și consumator, având ca obiect achiziționarea bunurilor prezentate pe www.solapoint.ro, în conformitate cu articolul 2 și următoarele din Termenii și condițiile generale de vânzare (TCG).
1.5
Prevederile TCG și legislația referitoare la drepturile consumatorului nu se aplică cumpărătorului care nu este considerat consumator conform Legii nr. 108/2024 Z.z., sau care achiziționează bunurile în scopuri comerciale și nu în scop personal de consum, precum și cumpărătorului căruia i s-a acordat statutul de „VEĽKOOBCHOD“ (ANGRO). Aceste persoane nu beneficiază de drepturile consumatorului conform legislației în vigoare. Responsabilitatea pentru defectele bunurilor și relațiile reciproce dintre comerciant și cumpărătorul care nu este consumator sunt guvernate în acest caz de prevederile Codului Comercial al Republicii Slovace.
1.6
Informațiile despre produsele prezentate pe portalul de cumpărături (în special prețul, mărimea, stocurile) nu sunt actualizate online de către comerciant în fiecare moment. Aceste informații referitoare la produse nu trebuie să fie întotdeauna corecte și complete pe portalul de cumpărături în comparație cu starea reală. Produsele vândute prin magazinul online sunt întotdeauna limitate de stocurile curente ale comerciantului și nu se poate face comandă suplimentară și/sau livrare a produsului după epuizarea acestuia. În anumite cazuri, comerciantul poate să nu fie capabil să furnizeze produsele sau produse echivalente în timp util și în cantitățile rezonabile în raport cu produsul și prețul, în special în cazul unei situații excepționale conform articolului 2.15 din Termenii și condițiile generale de vânzare (TCG). În fiecare astfel de situație excepțională în care nu este posibilă livrarea produsului, cumpărătorul va fi întotdeauna informat în mod corespunzător și în cazul în care a fost încheiat un contract, fiecare parte are dreptul să renunțe la contract.
2. Comanda de bunuri / contract de cumparare / actiuni pentru incheierea contractului
2.1
Cumpărarea bunurilor se realizează prin plasarea și trimiterea comenzii de către cumpărător pe magazinul online al comerciantului, cu condiția ca comanda cumpărătorului să fie aprobată de către comerciant conform TCG; altfel, nu se va încheia o relație contractuală. Dacă comanda este aprobată de către comerciant în conformitate cu TCG, acesta va livra bunurile comandate în termenul de livrare conform articolului 4.1 din VOP. Înainte de trimiterea comenzii către cumpărător, pe magazinul online și în TCG sunt comunicate și furnizate informații conform reglementărilor specifice, în special conform § 5 din Legea nr. 108/2024 Z. z. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a fost informat că trimiterea comenzii implică obligația de a plăti prețul bunurilor comandate.
2.2
Pentru a avea posibilitatea de a face cumpărături active pe magazinul online și pentru a participa la activități publicitare și competiții ale comerciantului, este necesar ca cumpărătorul să se înregistreze pe www.solapoint.ro în secțiunea de înregistrare a portalului. Înregistrarea cumpărătorului poate fi efectuată înainte de selectarea bunurilor sau în timpul procesului de selecție a acestora. Persoana care completează formularul de înregistrare este obligată să completeze informațiile în conformitate cu câmpurile solicitate în formularul de înregistrare. Prin completarea formularului de înregistrare, cumpărătorul declară în același timp că a fost informat cu privire la prelucrarea datelor sale personale conform articolului 7 și următoarele din acești VOP. Cumpărătorul este obligat să actualizeze în mod prompt aceste informații în portal în caz de modificare, deoarece corectitudinea, veridicitatea și actualitatea acestora afectează livrarea bunurilor cumpărătorului. Câmpurile obligatorii din formularul de înregistrare sunt marcate cu simbolul „*“. Cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte, complete și veridice. Nerespectarea acestor obligații de către cumpărător se interpretează în dezavantajul acestuia. Procesul de înregistrare reușit se încheie cu atribuirea unui nume de utilizator și a unei parole, aceste informații fiind trimise cumpărătorului printr-un email separat. Cumpărătorul este obligat să păstreze numele de utilizator și parola generate în procesul de înregistrare într-un loc sigur și să le protejeze pentru a preveni abuzul acestora.
2.3
Cumpărătorul vizualizează și selectează produsele în funcție de categoriile de produse listate în meniul de produse sau făcând clic pe produsul afișat. Cumpărătorul selectează informațiile despre produs conform informațiilor de comandă publicate și apasă butonul „Adăugare în coș“ pentru a adăuga produsul în comanda sa.
2.4
Procesul de creare a unei comenzi pentru cumpărător constă în 5 pași:
a) Selectarea produsului și apăsarea butonului „Adăugare în coș”.
b) Vizualizarea conținutului coșului prin apăsarea butonului cu iconița
coșului și, ulterior, posibilitatea utilizării unui cod de reducere și
apăsarea butonului „Mergi la casă”.
c) Furnizarea adresei de livrare și apăsarea butonului „Continuați la
Livrare și Plată”.
d) electarea metodei de livrare și plată și apăsarea butonului „Mergi la
Sumarul Comenzii”.
e) Revizuirea detaliilor comenzii, bifarea căsuței „Sunt de acord cu
Termenii și Condițiile” și apăsarea butonului „Plasare Comandă cu
Obligație de Plată”.
2.5
V în fiecare dintre acești pași, cumpărătorul urmează instrucțiunile de navigație. Este obligația cumpărătorului să furnizeze informații complete, veridice și corecte necesare pentru livrarea corectă a bunurilor. Cumpărătorul este obligat să verifice corectitudinea datelor selectate și informațiilor în procesul de comandă a bunurilor înainte de a le trimite definitiv comerciantului.
2.6
Se exclude expres aplicarea oricăror altor condiții ale cumpărătorului menționate în comandă, în alt document, în mesajele sau în emailurile cumpărătorului, care ar fi în contradicție cu acești Termeni și Condiții generale.
2.7
O comandă a cumpărătorului este considerată trimisă dacă este livrată comerciantului și conține toate informațiile necesare, cum ar fi denumirea produsului comandat, cantitatea, prețul, adresa de livrare și facturare, adresa de email și numărul de telefon al cumpărătorului.
2.8
Înainte de a trimite comanda către comerciant, este întotdeauna cerut cumpărătorului să bifeze și să confirme că a citit și înțeles Termenii și Condițiile generale ale comerciantului. Procesul de plasare și trimitere a unei comenzi către cumpărător nu poate fi finalizat fără realizarea acestei acțiuni. Fiecare comandă primește un număr de referință. În comunicarea cu comerciantul și în timpul procesului de plată, cumpărătorul menționează și numărul comenzii sale.
2.9
Cumpărătorul transmite comanda către Vânzător prin intermediul magazinului electronic. Această comandă reprezintă o propunere a Cumpărătorului de a încheia un contract de achiziție în condiții contractuale ce se află în conformitate cu TCG. Comanda este transmisă în scopul acceptării acesteia de către Vânzător în termen de 15 zile de la transmiterea acesteia către Vânzător. Prin transmiterea comenzii către Vânzător prin portalul de cumpărături, Cumpărătorul își exprimă dorința de a fi angajat de comanda sa în perioada specificată, de a cumpăra și prelua bunurile selectate la prețul de achiziție, în conformitate cu termenii TCG, cu condiția ca această comandă să fie acceptată de către Vânzător. La primirea comenzii, vânzătorul confirmă imediat primirea comenzii cumpărătorului în format electronic. Vânzătorul are dreptul de a refuza comanda cumpărătorului în cazul furnizării de date incorecte, incomplete sau false, al livrării sau al livrării bunurilor către o altă persoană decât cumpărătorul, al indisponibilității bunurilor sau din alte motive.
2.10
Dacă nu există o respingere a comenzii de către comerciant conform secțiunii 2.9, comerciantul va trimite fără întârziere nejustificată, după procesarea comenzii, o confirmare a acesteia la adresa de email furnizată de cumpărător. Această confirmare va include acceptarea comenzii, care va cuprinde numărul comenzii, numele și specificațiile produsului, prețul și costurile de livrare (poștale), metoda de plată, detaliile locului de livrare și alte informații relevante. Prin livrarea acestui email de acceptare, se consideră că a fost încheiat un contract de vânzare. Comanda cumpărătorului va fi, de asemenea, arhivată în secțiunea Comenzi, accesibilă doar cumpărătorului după autentificare.
În conformitate cu înțelegerea părților și Termenii și Condițiile generale, comerciantul este obligat să îndeplinească comanda acceptată în termen conform secțiunii 4.1 din Termenii și Condițiile generale. În e-mailul de acceptare a comenzii, comerciantul va include și informațiile necesare conform legislației pentru consumatori, inclusiv Instrucțiuni privind dreptul de retragere din contract (PDF), Formularul de retragere din contract (PDF), sau un link către aceste informații și documente în e-mail. Activarea acestui link în e-mail va permite cumpărătorului să vizualizeze și să salveze aceste informații și documente.
2.11
Cumpărătorul poate anula comanda prin trimiterea unui email către comerciant, cu condiția ca această anulare să ajungă la comerciant înainte ca acesta să accepte comanda conform procedurilor stabilite în Termenii și Condițiile generale. În cazul în care comerciantul nu acceptă comanda în termenul specificat în conformitate cu Termenii și Condițiile generale, comanda va fi anulată automat. De asemenea, comanda poate fi anulată în alte circumstanțe conform Termenilor și Condițiilor generale.
2.12
Zmiana w zamówieniu/warunkach: Jeśli handlowiec nie będzie w stanie zaakceptować zamówienia kupującego w całości (np. jedna z czterech pozycji nie będzie dostępna) lub zaproponuje zmianę lub zmianę warunków dostawy z innych powodów, kupujący zostanie o tym poinformowany e-mailem lub innym odpowiednim sposobem. Jednocześnie zostanie poproszony o wyrażenie zgody lub niezgody na zmianę. Kupujący jest zobowiązany do wyrażenia zgody lub niezgody w ciągu 2 dni od dnia powiadomienia o proponowanej zmianie. W tym czasie pozycje w zamówieniu kupującego będą zarezerwowane dla niego. Dopiero zaakceptowanie proponowanej zmiany w zamówieniu przez handlowca ze strony kupującego spowoduje powstanie między stronami stosunku umownego. W przypadku braku zgody kupującego na zmianę w wyznaczonym terminie i w sposób wskazany, zamówienie kupującego uznaje się za anulowane w całości, a propozycja zmiany przez handlowca za niezaakceptowaną przez kupującego.
2.13
Kupna înțelegere între comerciant și cumpărător este încheiată prin acceptarea comenzii de către comerciant sau prin acceptarea modificării comenzii propuse de comerciant și efectuată de către cumpărător. Din contractul de vânzare-cumpărare rezultă obligația comerciantului de a livra obiectul achiziționat cumpărătorului și de a îndeplini obligațiile conform Termenilor și Condițiilor Generale. Pentru cumpărător rezultă obligația de a prelua obiectul achiziționat conform contractului și de a plăti comerciantului prețul convenit pentru prestare, respectând totodată obligațiile contractuale și Termenii și Condițiile Generale. Comerciantul va îndeplini comanda acceptată în termen conform articolului 4.1 din Termenii și Condițiile Generale.
2.14
V anumite cazuri speciale și înainte de a trimite acceptarea, comerciantul își rezervă dreptul de a solicita de la cumpărător furnizarea altor documente necesare, informații suplimentare sau de a verifica corectitudinea datelor personale, adresei de email sau numărului de telefon al cumpărătorului. Comerciantul are întotdeauna dreptul, în funcție de natura comenzii cumpărătorului, să solicite cumpărătorului o autorizare suplimentară a comenzii sau a identității cumpărătorului într-un mod adecvat, cum ar fi în formă scrisă, prin email, SMS sau telefonic. Dacă cumpărătorul nu efectuează autorizarea suplimentară solicitată de comerciant în modul și în termenul specificat de acesta, comanda (înainte de acceptare) sau contractul de vânzare-cumpărare (după acceptare) va fi considerat anulat începând de la început.
2.15
V situatia in care comerciantul constata o eroare tipografica, de sistem, umana, de aprovizionare sau alta eroare referitoare la produs, disponibilitate, cantitate sau posibilitatea livrarii acestuia, sau in cazul epuizarii stocurilor, indisponibilitatii produsului sau daca nu poate livra produsul cumparatorului in termenul convenit sau din motive de forta majora, va informa cumparatorul despre aceasta situatie. Atat comerciantul cat si cumparatorul au dreptul, in oricare dintre aceste circumstante exceptionale, sa-si retraga/anuleze comanda (cumparatorul), respectiv sa o refuze (comerciantul) inainte de incheierea contractului. Daca o astfel de circumstanta exceptionala apare dupa incheierea contractului, fiecare parte este autorizata sa rezilieze contractul pana la momentul livrarii produsului catre cumparator. In cazul aparitiei unei astfel de circumstante notificate, cumparatorul are de asemenea dreptul sa rezilieze contractul de vanzare-cumparare conform TGC si prevederilor legale. Daca cumparatorul a achitat deja pretul de cumparare, acesta ii va fi returnat in conformitate cu prevederile legale si TGC. Comerciantul este autorizat sa rezilieze unilateral contractul si/sau sa nu livreze produsul cumparatorului si in cazul in care constata ca i-au fost furnizate sau comunicate date gresite, incomplete sau neadevarate cu privire la cumparator, persoana care va primi produsul sau daca exista riscul ca din cauza comportamentului persoanei cu care comerciantul a comunicat sa apara prejudicii comerciantului (de exemplu, actiuni frauduloase).
2.16
Cumpărătorul are dreptul să rezilieze unilateral contractul în perioada de la încheierea contractului până la livrarea bunurilor. Posibilitățile de reziliere ale cumpărătorului după primirea bunurilor sunt specificate în Termenii și condițiile generale (TGC) și în reglementările legale. Anexa la VOP include și Informații privind exercitarea dreptului de retragere din contract de către consumator, precum și Formularul standard pentru retragerea consumatorului din contract. Aceste documente pot fi descărcate de cumpărător din partea de jos a acestei pagini. Prin aceasta, comerciantul asigură furnizarea cumpărătorului, la încheierea contractului, a Informațiilor privind exercitarea dreptului de retragere de către consumator și a Formularului standard pentru retragerea consumatorului din contract la livrarea bunurilor.
2.17
Cumpărătorul sau comerciantul nu au dreptul să cesioneze creanța din relațiile lor reciproce către o terță persoană.
2.18
Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul are dreptul să efectueze acțiuni și să utilizeze mijloace tehnice descrise în articolele 2 și 3 ale acestor VOP în scopul încheierii contractului, identificării sau corectării erorilor tehnice.
3. Prețul de achiziție și condițiile de plată
3.1
Cumpărătorul este obligat să plătească comerciantului prețul de achiziție al mărfii și prețul transportului conform comenzii acceptate de către comerciant (contractului încheiat). La formularea comenzii, aceste elemente sunt menționate și sumar (suma prețului mărfii și a transportului). Prețul mărfii pe portal este indicat cu TVA inclus, cu excepția cazului în care este specificat că este un preț fără TVA. TVA-ul este aplicat la livrarea mărfurilor și serviciilor în conformitate cu legislația în vigoare.
3.2
V prețul de achiziție al mărfii nu sunt incluse taxele băncilor pentru efectuarea plății prețului de achiziție, costurile de transport al mărfii, costurile rambursului, costurile livrării mărfurilor achiziționate conform punctului 4 din TGC, costurile utilizării mijloacelor electronice de comunicare. Aceste taxe și costuri trebuie plătite de către cumpărător, dacă nu este specificat altfel. În cazul plăților din străinătate, cumpărătorul, în calitate de ordonator al plății, este obligat să suporte taxele băncii sale și alte taxe, în special cele ale băncilor corespondente și ale băncii destinatare.
3.3
Cena poate fi modificată din motive de eroare evidentă de tipar sau altă eroare referitoare la prețul mărfii identificată în sistemul comerciantului sau publicată pe portalul de cumpărături în cazul mărfurilor. Atât cumpărătorul, cât și comerciantul au dreptul să anuleze comanda sau să renunțe la contractul de achiziție (până la momentul primirii mărfii) dacă cumpărătorului i se comunică o modificare a prețului de achiziție a unui articol ca urmare a unei erori evidente de tipar sau alte erori referitoare la prețul mărfii.
3.4
Metoda de plată a prețului de cumpărare și a costurilor de transport ale bunurilor este aleasă de către cumpărător în procesul de comandare a bunurilor pe portalul de cumpărături și este specificată în comanda împreună cu calcularea costurilor.
- Card de plată: plată prin intermediul serviciului VÚB eCard. Plată online imediată cu card de credit. Cumpărătorul va fi redirecționat către gateway-ul de plată.
- PayPal: plată prin PayPal. Plată online imediată cu plată prin internet. Cumpărătorul va fi redirecționat către gateway-ul de plată.
La plata este necesar să fie menționat un simbol variabil cu numărul comenzii cumpărătorului. Dacă cumpărătorul furnizează incorect simbolul variabil la plată, acest lucru poate duce la calcularea greșită a prețului de achiziție și cumpărătorul va suporta toate riscurile asociate, fiind în întârziere în îndeplinirea obligației de plată.
3.5
Plata pre prețul de achiziție:
În cazul plății în numerar prin depunere pe contul comerciantului: cumpărătorul este obligat să plătească comerciantului prețul de achiziție cel târziu în termen de 5 zile de la încheierea contractului și înainte de preluarea bunurilor conform articolului 3 din VOP; în caz contrar, comanda va fi anulată; cumpărătorul este îndreptățit să plătească la emiterea și trimiterea comenzii comerciantului, plata fiind considerată avans pentru prețul de achiziție și costurile de transport ale bunurilor, cu toate acestea, cumpărătorului i se recomandă să plătească doar după acceptarea comenzii de către comerciant (încheierea contractului); în cazul plății în numerar la livrare prin ramburs: cumpărătorul este obligat să plătească comerciantului prețul de achiziție și costurile de transport cel târziu la livrarea bunurilor către cumpărător.
– Plata la livrare (ramburs) este taxată cu suma de 5 Lei
– Prețul pentru plata în avans (cu cardul de plată): GRATUIT
3.6
Taxele bancare pentru efectuarea plății prețului de cumpărare și a costurilor de transport sunt reglementate de contractul între cumpărător și banca acestuia. Cumpărătorul este informat că informațiile privind costurile de transport ale bunurilor sunt clar specificate în procesul de comandă a bunurilor și depind de alegerea transportatorului/serviciului de livrare/metodei de livrare. Costurile pentru utilizarea mijloacelor electronice de comunicare sunt reglementate de contractul între cumpărător și furnizorul său de conexiune la internet sau de servicii de comunicații electronice.
3.7
Comerciantul va emite și livrează factura cumpărătorului conform legilor în vigoare din Slovacia. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul este de acord ca factura să fie trimisă împreună cu marfa sau să fie accesibilă electronic pentru cumpărător. În cazul în care factura este trimisă împreună cu marfa, factura servește simultan și ca aviz de livrare și certificat de garanție, dacă nu este furnizat un certificat de garanție separat. Un certificat de garanție furnizat separat poate fi confirmat de către comerciant la cererea cumpărătorului și în termen de 7 zile de la livrarea mărfii la cumpărător.
3.8
În cazul în care se renunță la contractul încheiat, se procedează în conformitate cu legislația și cu Termenii și condițiile generale. Dacă prețul de achiziție a fost plătit înainte de încheierea contractului și acesta nu este încheiat în termen de 15 zile de la livrarea comenzii cumpărătorului, prețul de achiziție va fi returnat cumpărătorului în cel mult 30 de zile de la data livrării comenzii cumpărătorului sau în 15 zile de la refuzul comenzii sau anularea comenzii, în funcție de care dintre aceste date survine mai devreme. Restituirea prețului de achiziție se va face în contul din care a fost efectuată plata, sau printr-un alt mod convenit între părți. Înainte de restituirea prețului plătit, în caz de îndoială, comerciantul este îndreptățit să solicite cumpărătorului să dovedească că este deținătorul contului și/sau că are dreptul de a primi fondurile. Dacă comerciantul este obligat să returneze prețul de achiziție cumpărătorului și marfa a fost deja livrată cumpărătorului, comerciantul va returna prețul de achiziție după ce marfa este returnată comerciantului.
4. Livrarea mărfurilor, condițiile de livrare și costurile de livrare a mărfurilor
4.1
Comerciantul va livra marfa cumpărătorului la adresa indicată de acesta la momentul plasării comenzii (exclusiv în teritoriul țărilor din Uniunea Europeană) și numai persoanei indicată ca fiind cumpărătorul. Livrarea sau predarea mărfii unei alte persoane decât cumpărătorul nu este posibilă fără consimțământul scris prealabil al comerciantului și prezentarea documentelor solicitate de acesta. De aceea, este esențial ca cumpărătorul să furnizeze corect datele sale de identificare în timpul plasării comenzii și informațiile pentru livrarea mărfii. Livrarea mărfii în afara teritoriului UE sau către o altă persoană fără autorizație de primire a mărfii nu este permisă. Curierul este împuternicit să efectueze, prin mijloace adecvate, verificări pentru a stabili dacă persoana care primește marfa este cumpărătorul și dacă are dreptul să primească marfa. În cazul în care circumstanțele o impun, comerciantul și cumpărătorul pot conveni asupra prelungirii termenului de livrare sau asupra furnizării unui înlocuitor de calitate și preț echivalente. Costul transportului este responsabilitatea unei terțe părți – compania de curierat DPD care furnizează servicii poștale și de curierat.
Plata la livrare este posibilă în cazul alegerii serviciului de transport oferit de compania Packeta Slovakia s. r. o., sau prin curier, doar în cazul achiziționării de mărfuri cu o valoare sub 1000 Lei.
4.2
Vydarea mărfurilor către cumpărător este posibilă doar după ce prețul de achiziție și costurile de transport pentru mărfurile livrate au fost plătite. În caz contrar, vânzătorul sau transportatorul/curierul are dreptul să nu livreze mărfurile, iar vânzătorul nu intră în întârziere cu livrarea mărfurilor. Cumpărătorul este obligat să primească mărfurile în conformitate cu comanda acceptată de către vânzător. Cumpărătorul dobândește proprietatea asupra mărfurilor doar după plata prețului de achiziție, a costurilor de transport și după primirea mărfurilor.
4.3
Metoda de livrare a mărfii este aleasă de către cumpărător pe platforma de e-commerce, în cadrul procesului de comandare a mărfurilor dintre opțiunile oferite de către comerciant.
4.4
În anumite cazuri, comerciantul este autorizat să modifice modalitatea de livrare a mărfii la o altă modalitate de livrare înainte de acceptarea comenzii. În acest caz, cumpărătorul va fi informat în scris despre această situație, îi va fi propusă o modificare a comenzii și a condițiilor contractuale conform articolului 2 din Termenii și condițiile generale de vânzare (TCG), și va fi informat despre modificarea costurilor de transport. Modificarea costurilor de transport ca urmare a schimbării modalității de livrare nu va fi în detrimentul cumpărătorului.
4.5
Comerciantul, compania de transport sau serviciul de livrare are dreptul de a notifica cumpărătorul cu privire la livrarea mărfurilor prin e-mail, mesaj SMS sau altă formă adecvată (de exemplu, prin telefon). Cumpărătorul ia la cunoștință că comerciantul va furniza datele acestui cumpărător companiei de expediere/expediție sau persoanei de livrare. Cumpărătorul este obligat să fie contactat la adresa indicată de acesta la momentul livrării notificate a mărfii.
4.6
În momentul preluării mărfii, cumpărătorul este obligat să prezinte transportatorului identitatea sa prin documente valide de identitate (carte de identitate sau pașaport). Aceste documente trebuie să confirme identitatea cumpărătorului și, în cazul comenzilor de băuturi alcoolice, și vârsta legală, precum și dreptul de a prelua marfa. În caz contrar, marfa nu poate fi livrată de către comerciant/transportator.
4.7
Dacă cumpărătorul refuză să preia marfa fără drept sau nu o preia în mod repetat fără drept, comerciantul este îndreptățit să își recupereze de la acesta toate costurile suportate în această privință.
4.8
Comerciantul este autorizat să decidă unilateral și în conformitate cu propria sa discreție să stabilească valoarea comenzii la care cumpărătorul nu mai plătește prețul de transport al mărfii. Informația privind plata sau neplata prețului de transport de către cumpărător va fi afișată în comanda de pe pagina www.solapoint.ro.
4.9
În momentul în care primește marfa, cumpărătorul este obligat să verifice coletul pentru a se asigura că ambalajul nu este deteriorat și că întreaga comandă a fost livrată complet, în special numărul de pachete/colete. În cazul în care sunt identificate orice vicii evidente legate de transport sau marfă, se recomandă cumpărătorului să le notifice imediat transportatorului și comerciantului prin e-mail sau alt mijloc adecvat. În cazul reclamațiilor ulterioare referitoare la cantitatea și calitatea mărfii livrate, identificabile la momentul livrării, se presupune că marfa a fost livrată corectă, dacă nu se demonstrează contrariul în mod corespunzător.
4.10
Cumpărătorul va notifica vânzătorul deteriorarea mărfii prin e-mail sau în alt mod adecvat.
4.11
Comerciantul va informa imediat cumpărătorul despre imposibilitatea livrării mărfii, precum și în cazuri de forță majoră sau motive pentru care comerciantul sau transportatorul/livrătorul nu este responsabil. În acest caz, comerciantul va oferi sau va oferi consumatorului performanțe alternative și va proceda conform GTC și reglementărilor legale.
4.12
Preluarea personală a mărfii în magazinul Sola este posibilă numai în cazul în care marfa comandată este disponibilă în magazin. Marfa comandată trebuie ridicată în maxim 5 zile lucrătoare. Livrarea mărfii în magazinele Sola nu este posibilă. Cumpărătorul este obligat să reclame imediat defectele evidente ale mărfii.
5. Garantie, conditii de reclamatie si procedura de reclamatie
Formular – Reclamație de mărfuri
5.1
Dispozițiile acestei clauze nu se aplică cumpărătorilor care nu sunt consumatori și/sau persoanelor care achiziționează bunuri în scopuri comerciale și nu în scop personal de consum pentru persoane fizice; responsabilitatea pentru defectele bunurilor în acest caz este reglementată conform dispozițiilor § 422 și următoarele ale Codului comercial. Comerciantul gestionează reclamațiile de consum în conformitate cu legislația Republicii Slovace, în special Legea nr. 250/2007 Culegeri de legi în forma sa valabilă, Codul civil al Republicii Slovace și cu alte reglementări legale aplicabile.
5.2
Pentru toate bunurile achiziționate în baza relațiilor de drept civil, perioada de garanție conform legislației Republicii Slovace este standard de 24 de luni, cu excepția cazului în care legislația slovacă stabilește o perioadă mai scurtă pentru anumite tipuri de bunuri. Perioada de garanție începe să curgă de la data preluării bunului de către cumpărător. Comerciantul este responsabil față de cumpărătorul consumator pentru defectele bunului conform dispozițiilor privind Responsabilitatea pentru viciile lucrului vândut din Codul civil.
5.3
Durata perioadei de garanție este stabilită de legislația Republicii Slovace. Dacă pe bunul vândut, pe ambalajul său sau pe ghidul de utilizare al acestuia este indicat un termen limită pentru utilizare, perioada de garanție nu se încheie înainte de expirarea acestui termen.
5.4
Garantia nu acoperă defectele și daunele cauzate de: uzura normală, acțiunile cumpărătorului sau ale unei terțe părți după preluarea bunului de către cumpărător, manipularea necalificată sau nepotrivită, suprasolicitare excesivă, deteriorare mecanică sau uzură, utilizarea bunului în contradicție cu instrucțiunile sau scopul său de utilizare, nerespectarea regulilor de utilizare, întreținere sau depozitare, dezastre naturale, montare sau instalare necalificată sau incorectă, sau depozitare necorespunzătoare.
5.5
Cumpărătorul poate face reclamație: personal la magazinul Sola prin prezentarea bunului și a bonului de achiziție, sau prin trimiterea bunului împreună cu alte documente necesare (în special bonul de achiziție) la adresa Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre.
5.6
La produsul reclamat, cumpărătorul va atașa o copie clară a bonului fiscal sau a facturii de achiziție și va furniza o descriere detaliată a defectului și modul în care acesta se manifestă exterior. Produsul trebuie să fie livrat într-o stare curată și să includă accesoriile furnizate împreună cu acesta.
5.7
Comerciantul va emite un confirmare către consumator în momentul în care se face reclamația. Evaluarea reclamației nu este posibilă fără prezentarea bunului sau fără prezentarea unei copii a bonului de achiziție.
5.8
Comerciantul gestionează reclamațiile consumatorilor conform legislației în vigoare din Republica Slovacă, în special conform Legii nr. 250/2007 Culegeri de legi. în forma sa actuală, Codului civil al Republicii Slovace și altor reglementări legale aplicabile. În cazul unui defect care poate fi remediat, cumpărătorul are dreptul să solicite remedierea acestuia gratuit, în timp util și corespunzător. Comerciantul este obligat să remedieze defectul fără întârzieri nejustificate. Cumpărătorul poate opta să ceară înlocuirea produsului în loc de remedierea defectului, sau, în cazul în care defectul afectează doar o parte a produsului, înlocuirea acelei părți, cu condiția ca acest lucru să nu genereze comerciantului costuri disproporționate în raport cu prețul produsului sau gravitatea defectului. Comerciantul poate, în orice moment, înlocui produsul defect cu unul fără defecte, dacă aceasta nu cauzează cumpărătorului dificultăți semnificative. În cazul unui defect care nu poate fi remediat și care împiedică produsul să fie utilizat corespunzător, cumpărătorul are dreptul la înlocuirea produsului sau la rezilierea contractului. Aceleași drepturi îi revin cumpărătorului și în cazul altor defecte remediate, dar care apar din nou după remediere sau în cazul unui număr mare de defecte care împiedică utilizarea corespunzătoare a produsului. În cazul altor defecte care nu pot fi remediate, cumpărătorul are dreptul la o reducere adecvată a prețului produsului.
5.9
Comerciantul va emite o confirmare a soluționării reclamației în cel mult 30 de zile de la data înregistrării reclamației conform Legii privind protecția consumatorului și alte reglementări legale. Cumpărătorul recunoaște și este de acord că confirmarea înregistrării și soluționării reclamației va fi livrată cumpărătorului conform legislației în vigoare. La finalizarea procedurii de reclamație, precum și la solicitarea comerciantului, cumpărătorul este obligat să ridice produsul reclamat în termen de 15 zile, în cazul în care reclamația a fost soluționată prin reparare, reducere de preț, înlocuire cu un produs nou sau respingere a reclamației. Plângerile și sugestiile consumatorilor pot fi adresate la sediul comerciantului.
5.10
Dacă cumpărătorul nu ridică produsul în termen de 30 de zile de la soluționarea reclamației sau de la data repetării livrării către cumpărător, sau nu îl ridică în aceeași perioadă de la trimiterea unei notificări din partea comerciantului după încheierea procedurii de reclamație, conform legislației comerciantul este îndreptățit să solicite cumpărătorului plata unei sume de 0,20€ pentru fiecare zi de depozitare.
6. Returnarea mărfurilor – retragere din contract
6.1
Instrucțiuni privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract / exercitarea dreptului de retragere din contract.
Cumpărătorul poate să rezilieze contractul încheiat la distanță sau în afara spațiilor comerciale ale comerciantului în următoarele situații:
a) în termen de 14 zile de la data primirii
produsului de către cumpărător;
b) în termen de 14 zile de la încheierea contractului pentru furnizarea unui
serviciu;
c) în termen de 30 de zile de la încheierea contractului în cazul unei
vizite neprogramate sau în legătură cu aceasta, sau în timpul unei campanii
de vânzare sau în legătură cu aceasta. Pentru exercitarea dreptului de
reziliere a contractului, cumpărătorul trebuie să informeze comerciantul
despre decizia sa de a rezilia contractul printr-o declarație clară (de
exemplu, prin scrisoare trimisă prin poștă) la adresa Sola Switzerland EU
Ltd., Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Republica Slovacă.
Cumpărătorul poate utiliza un formular standard pentru
rezilierea contractului disponibil pe site-ul (magazinul online)
comerciantului. Termenul pentru exercitarea dreptului de reziliere a
contractului este considerat respectat dacă notificarea despre exercitarea
dreptului de reziliere a contractului este trimisă înainte de expirarea
termenului de reziliere a contractului. Detalii suplimentare sunt reglementate
în Legea nr. 108/2024 Culegeri de legi. După rezilierea contractului,
comerciantul va restitui toate plățile pe care este obligat să le restituie
conform reglementărilor legale. Aceasta nu include costurile suplimentare dacă
cumpărătorul a ales o modalitate de livrare diferită de cea mai ieftină
modalitate de livrare standard oferită de comerciant. Comerciantul va restitui
plățile către cumpărător fără întârzieri nejustificate, cel târziu în
termen de 14 zile de la primirea înapoi a produsului de la cumpărător sau de
la primirea dovadei că cumpărătorul a trimis produsul, în funcție de care
dintre aceste momente survine mai întâi. Restituirea va fi făcută folosind
același mijloc de plată ca și în tranzacția inițială, cu excepția
cazului în care s-a convenit altfel, fără a percepe niciun fel de comisioane
suplimentare. Produsul trebuie returnat la adresa Sola Switzerland EU Ltd.,
Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Republica Slovacă, cel târziu
în termen de 14 zile de la exercitarea dreptului de reziliere a contractului.
Termenul de returnare este considerat respectat dacă produsul este trimis
înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Cumpărătorul suportă
costurile directe de returnare a produsului și, în cazul contractelor la
distanță, costurile de returnare a produsului care, din cauza naturii sale, nu
poate fi returnat prin poștă. Cumpărătorul este responsabil pentru orice
diminuare a valorii produsului rezultată din manipularea acestuia în alt mod
decât este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și
funcționării produsului. Cumpărătorul nu poate rezilia contractul în
cazurile prevăzute de § 19 alin. (1) din Legea nr. 108/2024 Culegeri
de legi.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produsului care rezultă din manipularea acestuia într-un mod care depășește manipularea necesară pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produsului. Consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produsului dacă comerciantul nu a îndeplinit obligația de a informa consumatorul cu privire la dreptul său de a rezilia contractul conform § 3 alin. (1) lit. h) din lege. Produsul trebuie returnat în stare nepoșomată, neutilizată, fără semne de uzură. Comerciantul va verifica și va testa produsul returnat. Dacă produsul este returnat de către consumator în stare nepoșomată și neutilizată, comerciantul va restitui consumatorului prețul plătit pentru produs conform Termenilor și Condițiilor Generale și conform legislației în vigoare. În baza acestei înțelegeri, prețul de achiziție va fi restituit consumatorului prin transfer bancar pe contul original al consumatorului, în cazul în care părțile nu se înțeleg altfel.
6.2
În cazul în care produsul este returnat deteriorat, folosit, uzat sau fără documente însoțitoare și accesorii, comerciantul are dreptul să solicite cumpărătorului despăgubiri sau alte drepturi prevăzute de lege.
6.3
Pe baza acordului dintre comerciant și cumpărător și în conformitate cu Termenii și Condițiile Generale, cumpărătorul nu are dreptul să rezilieze contractul de achiziție fără a prezenta motive în următoarele cazuri:
a) vânzarea unui produs în ambalaj de protecție
care nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau din
motive de igienă, iar ambalajul de protecție a fost deteriorat după
livrare;
b) vânzarea unui produs care, datorită naturii sale, după livrare poate fi
amestecat inseparabil cu alte bunuri.
6.4
În cazul în care sunt încălcate condițiile pentru rezilierea contractului sau pentru returnarea corespunzătoare a produsului, comerciantul are dreptul să solicite cumpărătorului despăgubiri pentru prejudiciul suferit în conformitate cu legislația aplicabilă.
7. Înțelegem că vă preocupă protecția datelor personale.
Compania Sola Switzerland EU Ltd., cu sediul în Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, CIF: 46 232 184, TVA: SK2023288905, înregistrată la Registrul Comerțului de la Judecătoria Districtuală Nitra, Secțiunea: Sro, Cote: 29318/N (denumită în continuare „Operatorul site-ului web“, „Sola“ sau „Operatorul“), conștientizează responsabilitatea sa mare în ceea ce privește prelucrarea datelor dvs. personale. Declarația următoare despre protecția datelor este concepută pentru a vă oferi o privire de ansamblu asupra modului în care sunt tratate datele și ce măsuri de protecție oferă Operatorul site-ului web.
7.1 Obiectul protecției datelor cu caracter personal
Puteți opțional să creați un cont de client pentru cumpărăturile dvs. Acest cont de client conține informații personale, cum ar fi numele, adresa sau adresa de e-mail. Datele sunt stocate în baza noastră de date pentru prelucrare ulterioară la autentificare. Această declarație se referă la datele pe care cumpărătorul le-a introdus sau le-a furnizat pe portalul www.solapoint.ro în timpul comunicării reciproce și informează despre modalitățile de manipulare a datelor cu caracter personal.
7.2. Datele personale și aplicarea lor
Datele sunt stocate în baza noastră de date pentru prelucrare ulterioară. În plus, automat salvăm date în fișiere de jurnal pe care le primim de la browser-ul dvs. în timpul vizitei (browser, Chrome, Firefox, Safari etc.). Acest lucru înseamnă că adresa IP este cunoscută și un fișier cookie este creat pe computerul dvs. Acest fișier cookie asigură că comanda dvs. poate fi procesată corect și, în primul rând, vă permite să stocăm interesele dvs., astfel încât să vă putem oferi produsele care vă interesează cel mai mult, fără a trebui să vă exprimați interesele repetat.
7.3 Protecția datelor
Pentru a asigura protecția datelor, contul de client este protejat printr-o parolă, astfel încât persoanele străine să nu aibă acces la cont. Pentru a crea o conexiune securizată, utilizăm protocolul HTTPS, care este protejat împotriva accesului neautorizat.
7.4 Regulamentul privind cookie-urile
Această website utilizează serviciul Google Analytics, un serviciu de analiză web oferit de Google, Inc. („Google“). Serviciul Google Analytics utilizează „cookie-uri“, fișiere de text stocate pe computerul dumneavoastră care permit analizarea utilizării website-ului. Aceste fișiere au o durată de viață de 26 de luni. Informațiile generale despre utilizarea acestui website (inclusiv adresa dumneavoastră IP) generate de cookie-uri sunt transferate pe un server Google din SUA și stocate acolo. Google va utiliza aceste informații pentru evaluarea utilizării website-ului, pentru compilarea rapoartelor despre activitatea website-ului pentru operatorii website-ului și pentru furnizarea altor servicii legate de activitatea website-ului și de utilizarea internetului. Google poate transfera aceste informații și către terțe părți, în cazul în care legea o cere sau în cazul în care aceste terțe părți procesează aceste informații în numele Google. Google nu va asocia niciodată adresa dvs. IP cu alte date deținute de Google. Puteți preveni instalarea cookie-urilor prin setările corespunzătoare ale browserului dumneavoastră; totuși, vă avertizăm că în acest caz este posibil să nu puteți utiliza pe deplin toate funcțiile acestui website. Colectarea și stocarea datelor poate fi revocată în orice moment, cu efecte viitoare. În ceea ce privește dezbaterea privind utilizarea uneltelor de analiză cu adrese IP complete, dorim să subliniem că acest website utilizează serviciul Google Analytics cu extensia „anonymizeIp()“, ceea ce duce la scurtarea adreselor IP pentru a exclude relația personală directă. În plus, puteți preveni colectarea datelor generate de cookie-uri și referitoare la utilizarea dumneavoastră a website-ului (inclusiv adresa IP) către Google descărcând și instalând un plugin pentru browser disponibil la adresa: (http://tools.google.com/dlpage/gaoptout…). Fără acordul dumneavoastră expres, nu se va utiliza nicio astfel de unelte pentru colectarea de date personale, pentru furnizarea de date personale către terțe părți sau platforme de marketing, sau pentru conectarea datelor cu datele dumneavoastră personale.
Fișierele cookie vor fi utilizate în următoarele scopuri:
a.) Funcționarea corectă a site-ului și simplificarea procesului de
comandă (de exemplu, stocarea comenzilor efectuate, identificarea
clientului);
b.) Publicitate și acțiuni de marketing;
c.) Crearea de statistici privind vizitatorii site-ului și colectarea
informațiilor despre modul de utilizare a site-ului pentru îmbunătățirea
structurii și conținutului său.
Toate fișierele cookie utilizate de site-ul nostru pot fi de tip temporar sau permanent. Fișierele cookie temporare sunt șterse automat când utilizatorul închide browser-ul site-ului, în timp ce fișierele cookie permanente sunt păstrate și după încheierea sesiunii pe site și sunt folosite pentru stocarea informațiilor care facilitează și accelerează accesul ulterior la site și utilizarea serviciilor noastre. Utilizarea serviciilor site-ului nostru fără modificări în setările browser-ului web în ceea ce privește fișierele cookie este considerată ca o exprimare a consimțământului pentru stocarea lor în memoria dispozitivului final al utilizatorului site-ului.
Puteți bloca utilizarea cookie-urilor și puteți șterge cookie-urile permanente în orice moment, utilizând setările corespunzătoare disponibile în browserul dumneavoastră de internet. Informații detaliate despre opțiunile și metodele de gestionare a cookie-urilor sunt disponibile în mod tradițional în fila Ajutor din meniul browserului de Internet. Blocarea sau limitarea utilizării cookie-urilor poate împiedica utilizarea corectă a unor aplicații disponibile pe site-ul nostru.
7.5 Obligația de informare în legătură cu persoanele vizate
Obligație de informare în raport cu Persoanele Vizate Compania SOLA Switzerland EU s.r.o (datele de identificare și contact în art.1.1 din Termeni și Condiții) procesează datele personale ale vizitatorilor site-ului, clienților și abonaților la newsletter („Persoanele Vizate”) în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului UE (2016/679) Regulamentul General pentru Protecția Datelor („GDPR”), precum și cu alte prevederi legale aplicabile privind protecția datelor personale care modifică și completează GDPR, acționând ca „Operator”. Datele personale pot fi procesate în numele Operatorului pe baza unui contract de prelucrare a datelor personale în condiții la fel de stricte și de către „Procesatori” (persoană juridică sau fizică – antreprenor, care furnizează servicii informatice, servicii legate de prelucrarea datelor informatice sau servicii de publicitate și marketing). Printre destinatarii datelor personale, pe lângă Operator și cercul menționat de Procesatori, pot fi și companii care oferă servicii de curierat și poștale.
Scopurile prelucrării datelor personale:
- identificarea cumpărătorului ca partener contractual pentru îndeplinirea contractului realizat prin portalul de cumpărături; facilitarea creării unui cont de client; livrarea corectă a documentelor și mărfurilor, implementarea și stabilirea relațiilor precontractuale; identificarea cumpărătorului în scopul desfășurării negocierilor privind modificarea sau încetarea contractului; răspuns la solicitări, observații sau informații rezultate din contractul încheiat; înregistrarea contractelor, facturilor și altor documente asociate; procesarea documentelor contabile în scopuri fiscale; suport IT în gestionarea bazelor de date cu date personale și comenzi, obținerea și procesarea informațiilor statistice despre clienți; toate acestea pe baza legală a îndeplinirii contractului, din care voi, ca persoană afectată – client, sunteți parte contractuală.
- trimiterea de newslettere despre produsele, serviciile și promoțiile noastre, către vizitatorii site-ului pe baza legală a consimțământului dumneavoastră ca persoană vizată, sau pe baza legală a interesului legitim al Operatorului față de clienții companiei noastre („marketing direct“),
- îndeplinirea obligațiilor stabilite prin lege și reglementările juridice obligatorii din Republica Slovacă, în special conform legii privind TVA, pe baza legală a obligației legale,
- obținerea evaluării calității serviciilor oferite de Solo (portalul Heureka), pe baza interesului legitim al Operatorului.
Pentru procesarea comenzii dumneavoastră și pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului, avem nevoie de numele, prenumele, adresa, emailul, numărul de telefon, eventual data sau anul nașterii. În cazul persoanelor juridice, sunt necesare denumirea comercială, adresa sediului inclusiv codul poștal, numărul de înregistrare la registrul comerțului, codul fiscal, numărul de telefon și adresa de email. Fără furnizarea acestor date, nu este posibil să efectuați o achiziție, să livrăm produsele și să emitem sau să livrăm un document de cumpărare. Pentru abonarea la newsletter, vom procesa doar adresa dumneavoastră de email, și eventual data nașterii. Adresa dumneavoastră de email servește și ca mijloc de comunicare în legătură cu comenzile dumneavoastră. Procesăm datele dumneavoastră personale doar pe durata necesară scopului pentru care au fost colectate și pentru perioada necesară arhivării conform legislației aplicabile, în cazul procesării datelor pe baza interesului legitim până la obiecția procesării și în cazul obținerii datelor dumneavoastră pe baza consimțământului până la retragerea acestuia. Operatorul portalului Heureka.sk păstrează adresele de email furnizate pe perioada în care compania noastră este inclusă în programul Clienți Verificați, sau până când clientul își exprimă dezacordul cu primirea anunțurilor comerciale din partea companiei noastre sau direct față de operatorul portalului Heureka, pentru care este oferită posibilitatea în fiecare chestionar individual și de asemenea înainte de finalizarea fiecărei comenzi.
Compania Sola utilizează aplicațiile Mailchimp, Google Analytics și Google AdWords, care au sediul într-o țară terță – SUA. Operatorii acestor aplicații, prin aderarea la Scutul de Protecție a Datelor („EU-U.S. Privacy Shield“), au furnizat garanții adecvate și securitate pentru datele personale și garantează că datele personale vor fi procesate în conformitate cu principiile GDPR.
Ca persoană vizată, aveți dreptul să retrageți oricând consimțământul pentru prelucrarea datelor, cu efect pentru viitor, iar datele dumneavoastră personale vor fi ulterior șterse. Aveți dreptul la furnizarea gratuită a informațiilor despre prelucrarea datelor dumneavoastră stocate. Cu condiția respectării cerințelor stabilite în reglementările juridice obligatorii, aveți de asemenea (i) dreptul de acces la datele dumneavoastră personale, (ii) dreptul la corectarea datelor personale incorecte, (iii) dreptul la restricționarea (blocarea) prelucrării datelor personale, (iv) dreptul de a obiecta prelucrarea datelor dumneavoastră personale, (v) dreptul la ștergerea datelor personale, în special atunci când acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate în alt mod sau când ați retras consimțământul pentru prelucrarea lor și nu există altă bază legală pentru prelucrare, sau dacă datele personale au fost prelucrate ilegal.
Aveți, de asemenea, dreptul la portabilitatea datelor, adică aveți dreptul să obțineți datele personale pe care ni le-ați furnizat voluntar, într-un format electronic, pe baza consimțământului dumneavoastră, într-un format structurat, uzual și lizibil automat, și în acest context, puteți solicita dreptul de transfer al acestor date către un alt operator, în măsura în care un astfel de transfer este tehnic posibil. Ca persoană vizată, aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere, care este Biroul pentru Protecția Datelor Personale al Republicii Slovace, cu sediul la Hraničná 12, 820 07 Bratislava, Republica Slovacă, dacă suspectați că datele dumneavoastră personale sunt procesate în contravenție cu legislația în vigoare.
În legătură cu drepturile menționate mai sus, ne puteți contacta prin e-mail la solapoint@solapoint.ro sau prin poștă la adresa sediului companiei SOLA Switzerland EU Ltd., Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Republica Slovacă.
7.6 Modificări la această declarație privind protecția datelor
Modificări ale acestei declarații de protecție a datelor Operatorul site-ului web își rezervă dreptul de a modifica această declarație de protecție a datelor personale. În cazul în care modificăm această declarație, vom publica versiunea revizuită cu data actualizată a versiunii.
Dacă aveți întrebări legate de această declarație de protecție a datelor personale, ne puteți contacta prin intermediul info@solaswiss.com și să includeți în subiectul mesajului „declarație de protecție a datelor“.
8. Informații privind posibilitatea și condițiile de soluționare a unui litigiu prin sistemul alternativ de soluționare a litigiilor
Informații despre posibilitatea și condițiile de soluționare a disputelor prin sistemul de soluționare alternativă a litigiilor Cumpărătorul ca și consumator (nu ca și întreprinzător) are dreptul să contacteze comerciantul cu o cerere de remediere (prin email la solapoint@solapoint.ro), dacă nu este mulțumit de modul în care comerciantul a gestionat reclamația sa sau dacă crede că comerciantul i-a încălcat drepturile. În cazul în care comerciantul răspunde negativ la această solicitare sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, consumatorul are dreptul să depună o propunere pentru inițierea soluționării alternative a litigiilor la entitățile de soluționare alternativă a litigiilor conform legii 391/2015 Culegeri de legi, care sunt autoritatea de soluționare alternativă a litigiilor și persoana juridică autorizată înregistrată în lista conform §§ 3 alin. 2 și 5 alin. 2 din legea 391/2015 Culegeri de legi. Propunerea poate fi depusă de consumator în modul specificat conform §12 din legea 391/2015 Culegeri de legi. Consumatorul poate depune, de asemenea, o plângere prin intermediul platformei de soluționare alternativă a litigiilor RSO, disponibilă online la https://commission.europa.eu/index_ro
Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată doar de consumator – persoană fizică care nu acționează în cadrul obiectului activității sale comerciale, a muncii sau profesiei la încheierea și executarea unui contract de consum și se aplică doar litigiilor dintre consumator și comerciant, care decurg dintr-un contract de consum sau sunt legate de un contract de consum. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă doar la contractele încheiate la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică litigiilor unde valoarea calculată a litigiului nu depășește suma de 1000 Lei. Lista tuturor entităților de soluționare alternativă a litigiilor este publicată de Ministerul Economiei pe site-ul www.economy.gov.sk.
9. Dispoziții finale
9.1
Serviciile oferite pe site-ul nostru web nu sunt destinate direct persoanelor sub 18 ani.
9.2
Comerciantul este autorizat să păstreze și să arhiveze documentația reciprocă și contractul în format electronic împreună cu termenii și condițiile generale aferente pentru o perioadă de 5 ani. Contractul arhivat nu este accesibil cumpărătorului. Pentru încheierea contractului este oferită limba slovacă. Cumpărătorul are dreptul să reproducă aspectele esențiale ale contractului în format electronic, în conformitate cu reglementările legale. Contractul se încheie pentru perioada necesară pentru îndeplinirea obligațiilor părților din contract, respectiv până la momentul anulării sale conform procedurii stabilite de contract, termenii și condițiile generale și reglementările legale. Durata minimă a obligațiilor cumpărătorului derivând din contract este determinată de legislația Republicii Slovace, termenii și condițiile generale și contractul.
9.3
Pentru livrarea mesajelor electronice adresate cumpărătorului se aplică următoarele: dacă comerciantul nu primește o notificare de eroare privind imposibilitatea livrării mesajului (email sau mesaj SMS) la adresa de email sau numărul de telefon (mobil) furnizat de cumpărător, se consideră că acest mesaj (email sau SMS) a fost livrat în ziua următoare de la trimitere, dacă legislația obligatorie nu prevede altfel. Pentru livrarea mesajelor electronice adresate comerciantului (email), se consideră că documentul electronic este nelivrat până când comerciantul nu confirmă primirea acestuia cumpărătorului printr-un mesaj de email de confirmare. Un colet este considerat livrat chiar și în cazul în care destinatarul refuză să-l primească, sau dacă destinatarul nu-l preia din cauza propriilor erori sau neglijențe. În acest caz, se consideră livrat la expirarea perioadei de depozitare la poștă, conform specificațiilor expeditorului, și returnarea coletului expeditorului, despre care expeditorul trebuie să furnizeze dovada intactă. Notificările livrate prin intermediul unui curier – serviciul de curierat (DHL Parcel Slovensko Ltd.) vor fi considerate livrate în momentul preluării de către partea contractuală. În cazul eșecului livrării prin serviciul de curierat, momentul livrării va fi considerat a treia zi după efectuarea primei încercări de livrare, iar efectuarea încercării de livrare va fi dovedită prin declarația curierului – serviciului de curierat. Comerciantul are dreptul exclusiv de a decide forma și cazurile în care va comunica cu cumpărătorul (prin SMS sau email sau alt mod adecvat).
9.4
Dacă se dovedește că unele dintre prevederile Termenilor și Condițiilor (TCG) și/sau ale contractului sunt invalide sau neefective, această invaliditate sau neeficacitate nu va avea ca rezultat invaliditatea sau neeficacitatea altor prevederi ale contractului / VOP. Într-un astfel de caz, părțile se angajează să înlocuiască imediat astfel de prevederi invalide sau neefective cu altele noi, astfel încât să se păstreze scopul urmărit de prevederea invalidă sau neeficace la momentul adoptării sau încheierii acestui contract.
9.5
Autoritatea competentă pentru supravegherea activității comerciantului este Inspectoratul Inspecției Comerciale Slovace cu sediul în Nitra pentru regiunea Nitriansky, Staničná 9, 950 50 Nitra 1.
9.6
Dreptul material și procesual aplicabil este dreptul Republicii Slovace. Toate litigiile care apar din Termenii și Condițiile (TCG), contract sau în legătură cu acestea, inclusiv litigiile legate de livrarea mărfurilor, vor fi negociate și soluționate exclusiv de către instanțele din Republica Slovacă, conform legii slovace.
9.7
Termenii și Condițiile (TCG) sunt valabile și obligatorii de la data publicării lor pe site-ul comerciantului și pot fi consultate și la sediul comerciantului. Comerciantul își rezervă dreptul, la discreția sa, de a anula, modifica, ajusta sau înlocui aceste condiții cu altele noi, cu mențiunea că pentru contractele încheiate se aplică VOP valabile la momentul încheierii contractului de vânzare. Prin trimiterea comenzii și bifarea acordului cu conținutul VOP pe www.solapoint.ro la finalizarea procesului de comandă, cumpărătorul confirmă că i-au fost furnizate informații despre dreptul cumpărătorului de a se retrage din contract conform § 15 alin. 1 lit. f) din Legea nr. 108/2024 Culegeri de legi., că a citit și este de acord cu TCG, regulamentul de reclamații (art. 5), considerându-le parte integrantă a relației contractuale.
Termenii și Condițiile (TCG) în această formă sunt publicate și valabile de la 1.7.2024 și se aplică comenzilor efectuate prin portalul de cumpărături după această dată.Atașamente
Formular de retragare din contract (.pdf)