Returul mărfurilor
Cum să returnați produsele?
Cum să returnați produsele?
Pasul 1
Împachetați bine produsele pe care v-ați hotărât să le returnați, într-o cutie sau în ambalajul original. În funcție de posibilități, utilizați toate elementele de protecție din ambalajul original, ca produsul să nu se deterioreze pe drum. Gândiți-vă că produsul trebuie returnat în starea inițială în care a fost primit.Pasul 2
Vă rugăm să completați Formularul pentru returnarea produselor și să-l atașați în colet împreună cu copia facturii inițiale. Vă rugăm să nu uitați să introduceți și numărul contului în care doriți să primiți banii pentru produsele returnate. Prin completarea completă a formularului, o să ne ajutați să vă prelucrăm mai repede comanda returnată.Formular de returnare bunuri
Pasul 3
Dacă împachetați produsul împreună cu formularul, trimiteți coletul cel mai târziu în 14 zile de la preluarea acesteia pe adresa:Sola Switzerland EU
Returul produselor e-shop RO
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Republica Slovacia
AVERTISMENT:
Păstrați confirmarea despre trimiterea coletului până nu primim coletul. Nu ne asumăm răspunderea pentru produsele care se deteriorează sau se pierd în timpul transportului. Vă rugăm să nu trimiteți produsele returnate ca și ramburs, un astfel de colet va trebuii returnat înapoi la adresa Dumneavoastră. Costurile de retur ale bunurilor sunt suportate de cumpărător.
Pasul 4
Așteptați câteva zile. Vom prelucra comenzile returnate imediat ce va fi posibil acest lucru. De obicei asta durează 2 – 5 zile lucrătoare.Pasul 5
O să vă anunțăm când vom verifica și prelucra comanda dumneavoastră returnată. O să returnăm banii în contul dumneavoastră. În majoritatea cazurilor, transferul banilor în contul dumneavoastră durează de obicei 2 – 5 zile lucrătoare.
Dacă aveți orice alte întrebări, nu ezitați să ne contactați prin intermediul chat-ului, Prin e-mail pe solapoint@solapoint.ro